کریسمس در استانبول
نوشته شده توسط : mohana

من در مهم ترین کلیساهای استانبول به دنبال مراسم کریسمس بودم. استانبول یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است که میتوانید در این شهر کلی بنای تاریخی و کلیساهایی با معماری خاص کلاسیک را پیدا کنید. این شهر ترکیبی از شهر مدرن و سنتی است که میتوانید در آن سنت و آداب رسوم جالبی را ببینید. بی شک اگر یکی از انتخاب های شما برای سال استانبول است باید تحسین کرد. شما میتوانید رد بهترین کلیسا سال نو امسال را در این شهر جشن بگیرید.

اگر در ایام کریسمس در استانبول هستید و با ترکیب بازدید از کلیساهای زیبای استانبول، می خواهید منتظر مراسم عید کریسمس باشید، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشد چرا که قصد داریم بهترین کلیساها را معرفی کنیم تا هنگام سال نو آنجا باشید.

بهترین کلیساهای استانبول

کلیسای سنت آنتونی پادوا در استانبول


این کلیسای معروف ترین کلیسای استانبول است. در خیابان استقلال در بی اوغلو واقع شده است. این کلیسا توسط معمار استانبولی جولیو مونگری و ادواردو د نار به سبک گوتیک ساخته شده است.
جشن های کریسمس در Sant'Antonio شامل شش بخش است: شب کریسمس، جشن کریسمس با شکوه، مراسم شکرگزاری سال، جشن مریم، شب عیسی مسیح و جشن بزرگ عیسی مسیح. سرود از ساعت 20:00 در 24 دسامبر (شب کریسمس) آغاز می شود و در ساعت 21:00 با آهنگ تولد کریسوس ادامه می یابد. در روز کریسمس نماز به زبان ایتالیایی در ساعت 11:30، به زبان انگلیسی و لهستانی در ساعت 10:00 و به زبان ترکی در ساعت 18:00 است.
مراسم شکرگزاری در 31 دسامبر:

مراسم مقدس در ساعت 19:00 در کلیسای جامع سانتو اسپیریتو.

مراسم عید مریم در 1 ژانویه:

ساعت 10:00 به زبان انگلیسی، ساعت 10:30 به زبان لهستانی، ساعت 11:30 به زبان ایتالیایی و ساعت 18:00 به زبان ترکی.


شب عید در 5 ژانویه:

مراسم مذهبی در ساعت 7 بعد از ظهر، آهنگ های کودکان در ساعت 20.00.


جشن بزرگ اپیفانی در 6 ژانویه:

عزا به زبان انگلیسی در ساعت 08:00، به زبان لهستانی در ساعت 10:30، به زبان ایتالیایی در ساعت 11:30 و به زبان ترکی در ساعت 18:00.

کلیسای کاتولیک سانتا ماریا دراپریس

کلیسای سانتا ماریا دراپریس نیز در خیابان استقلال واقع شده است، اما حتی اگر یکی از مهم ترین کلیسای های استانبول باشد، کمتر دیده می شود. کلیسای نئوکلاسیک که امروز می بینید در سال 1904 با اجازه سلطان عبدالحمید دوم عثمانی ساخته شده است.

جشن ها در سانتا ماریا دراپریس در اوایل 15 دسامبر با آهنگ ها همزمان است. سرودهای شب کریسمس از ساعت 20:00 شروع می شود. سرودهای روز کریسمس به زبان ایتالیایی از ساعت 09:00 شروع می شود.
کلیسای کلیسای ارتدکس در استانبول
مراسم شب کریسمس در این کلیسای ارتدکس زیبا و بسیار مهم از ساعت 08:00 شروع می شود و دو ساعت طول می کشد، اما در روز کریسمس می توانید سرودهای کریسمس را از ساعت 08:00 تا 12:00 بشنوید.

جمع بندی

امیدواریم از مطلب لذت برده باشید و توانسته باشیم شما را راهنمایی کنیم. همچنین اگر قصد دارید سال نو را در استانبول ترکیه بگذرانید بهتر است مقاله راهنمای جامع رزرو هتل در استانبول را مطالعه کنید تا در این شهر زیبای ترکیه بهترین محل اقامت را داشته باشید. امیدواریم بهترین سال نو را در این کشور تجربه کنید و تعطیلات سال نو برای شما بهترین و لذت بخش ترین شادی ها را همراه خود داشته باشد.
اگر شما تجربه سفر در سال نو را به ترکیه را دارید در بخش کامنت نظرات و تجربه های خود را با به اشتراک بگذارید تا از آنها استفاده کنیم.




:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: